VEELGESTELDE VRAGEN

Heb je een vraag of ben je op zoek naar deskundig advies? Neem dan contact op met de klantenservice. Hieronder staan veelgestelde vragen. Lees ze gerust even door want misschien staat het antwoord op je vraag er al tussen:

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen
Voordelige artikelen bestel je eenvoudig bij Bravo! Speelgoed. Door op de knop "In winkelwagen" te klikken, komt het gewenste artikel gelijk in je winkelwagen. Je ziet dan ook meteen een overzicht van je winkelwagen en kun je besluiten om af te rekenen of verder te winkelen.

Afrekenen
Rechts bovenin vind je je winkelwagen. Hier kun je de inhoud bekijken en wijzigen. Ook kun je hier direct afrekenen. Op de afrekenpagina vul je je gegevens in en kies je je gewenste betaalmethode. Nadat je bestelling is geplaatst, word je door ons op de hoogte gehouden van de status.

Voorraad
Artikelen die niet op voorraad zijn, kunnen op dit moment niet worden besteld. Mocht je toch een artikel hebben besteld dat naderhand niet op voorraad blijkt te zijn, dan hoor je dit zo snel mogelijk van ons. Wil je graag een artikel bestellen, dat momenteel niet op voorraad is? Als je je gegevens achterlaat, ontvang je van ons een mailtje zodra het artikel weer verkrijgbaar is. Mocht een artikel nooit meer leverbaar zijn, zullen we je altijd helpen met een passend alternatief.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Verzendkosten
De verzendkosten in Nederland zijn voor alle artikelen altijd GRATIS. Voor verzending naar het buitenland geldt: voor pakketten met gemiddelde afmetingen bedragen de verzendkosten € 1,75 in België, € 1,75 in Duitsland, € 5,00 in Oostenrijk en € 9,00 in Frankrijk. Voor (zeer) grote pakketten kunnen de verzendkosten naar het buitenland hoger zijn.

Levertijd
Wij doen er altijd alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij je thuis te bezorgen. Bij Bravo! Speelgoed geldt op werkdagen voor 15:30 uur besteld, dezelfde dag verzonden (mits op voorraad en tenzij anders aangegeven bij een artikel). Meestal heb je je bestelling dan de volgende dag in huis. In uitzonderlijk geval van extreme drukte of storingen bij de bezorgdienst, of bij uitzonderlijk grote pakketten kan de levertijd langer worden.

Hoe kan ik betalen?

Bij Bravo! Speelgoed kun je kiezen welke betaalmethode je wilt gebruiken. Betalen met iDEAL is verreweg het gemakkelijkste. Je rekent direct bij het bestellen af via je eigen bank, in je vertrouwde internet-betaalomgeving. Betalen via PayPal en credit card is bij ons ook mogelijk, evenals achteraf betalen via Klarna. Kies je voor achteraf betalen, dan krijg je eerst je bestelling thuisbezorgd en hoef je pas later aan Klarna te betalen. Belgische klanten kunnen betalen via Bancontact, mits ze bankieren via AXA Bank, CBC, Dexia, FINTRO, Fortis, ING, KBC of VDK Spaarbank.

Omdat Bravo! Speelgoed zeer scherpe prijzen hanteert, moeten wij voor PayPal en achteraf betalen via Klarna een percentage aan transactiekosten berekenen. Betaling via iDEAL, Bancontact en credit card is echter wel geheel kosteloos.

Mijn bestelling is kapot aangekomen. Wat nu?

Het is natuurlijk erg vervelend dat jouw bestelling kapot is aangekomen. Helaas gebeurt dit een enkele keer. Mocht dit het geval zijn, kun je foto's van het beschadigde product sturen naar: klantenservice@bravowinkel.nl. Als wij de foto's binnen hebben, wordt er gekeken naar een passende oplossing.

Wat moet ik doen als mijn pakket niet is bezorgd?

Wanneer jouw Track and Trace code aangeeft dat het pakket is bezorgd, maar je hebt niks ontvangen, vraag in eerste instantie even bij je buren. Hebben je buren ook niks ontvangst genomen, neem dan contact op met onze klantenservice via WhatsApp 06 1353 6870 (ma. t/m vr. van 9:30 tot 13:00 uur) of stuur een e-mail naar klantenservice@bravowinkel.nl

Waar kan ik een BTW factuur vinden?

Als je een bestelling plaatst bij Bravo! Speelgoed, krijg je een bevestigingsmail met daarin een overzicht van jouw bestelling. Heb je een BTW factuur nodig, laat het onze klantenservice dan weten door een e-mail te sturen naar klantenservice@bravowinkel.nl

Waar vind ik productspecificaties?

Bravo! Speelgoed doet er alles aan om jou de juiste informatie te geven van onze producten. Wil je toch iets specifieks weten, dan kun je het contactformulier op de pagina klantenservice invullen.

Ik heb een klacht. Waar kan ik die indienen?

We vinden het belangrijk dat je tevreden bent met je bestelling en onze service. Ben je ergens ontevreden over? Dan willen we dat graag weten. We nemen elke klacht zorgvuldig in behandeling.
Vul het contactformulier in op de klantenservice pagina. Laat ons weten wat je dwars zit. We gaan samen snel op zoek naar de juiste oplossing.

Kan ik mijn artikel(en) retourneren?

Retourneren naar Bravo! Speelgoed is geen enkel probleem, mits aan één van onderstaande voorwaarden wordt voldaan:

Verkeerd ontvangen
Het is belangrijk, zodra je de bestelling hebt ontvangen, altijd controleert of het geleverde artikel overeenkomt met het artikel dat je hebt besteld bij Bravo! Speelgoed. Mocht het onverhoopt voorkomen dat wij het verkeerde artikel hebben gestuurd, dan verzoeken wij je contact met ons op te nemen. Dit dient binnen 3 werkdagen na ontvangst van het product te gebeuren. Wij zullen je dan, mits voorradig, zo snel mogelijk het juiste artikel toesturen. Voor het retourneren van de onjuist geleverde artikelen ontvang je van ons een gratis verzendlabel.

Niet ontvangen
Wanneer je de bestelling niet ontvangen hebt, moet je dit binnen 3 werkdagen na beloofde ontvangstdatum melden bij de klantenservice. De klantenservice onderzoekt wat de reden hiervan is en lost dit op door òf het pakket bij de bezorgdienst te traceren, òf het nogmaals te versturen, mits voorradig.

Beschadigd of defect ontvangen
Vanzelfsprekend geldt de procedure "verkeerd artikel ontvangen" ook bij beschadigde of defecte artikelen. Dit moet binnen 3 werkdagen na ontvangst van het product aan Bravo! Speelgoed gemeld worden. Dan zal dit kosteloos door Bravo! Speelgoed worden opgelost door een eventuele vervanging van het artikel, mits voorradig.

Wanneer je niet tevreden bent met je product
Bij Bravo! Speelgoed heb je voor al je bestellingen een zichttermijn van 14 dagen, ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of beoordelen. Na het verstrijken van de zichttermijn is de koopovereenkomst een feit. Dit geldt voor alle artikelen, tenzij anders vermeld bij de artikelinformatie op de website. Indien je van het herroepingsrecht gebruik maakt, zul je het product met alle geleverde toebehoren – compleet en onbeschadigd – (indien redelijkerwijs mogelijk) in de originele verpakking aan ons moeten retourneren. Je neemt te allen tijde eerst contact op met de klantenservice om de retourzending aan te melden en om de nodige retourinstructies te ontvangen. De verzendkosten zijn voor rekening van de koper.

Let op: voor draagbare mode artikelen (zoals kledingstukken, schoeisel en accessoires) gelden naast het zichttermijn nog aanvullende voorwaarden. Mode artikelen mogen enkel binnenshuis kort worden gedragen om te zien of het artikel past en bevalt. Als wij bij een retourzending door diverse factoren constateren dat het mode artikel langer is gedragen dan redelijkerwijs nodig om het te kunnen beoordelen, dan is dit niet conform de voorwaarden en behoudt Bravo! Speelgoed het recht om de retourzending niet in behandeling te nemen.

images

Aanbiedingen
ons uitgebreide aanbod bestaat uit scherp geprijsde artikelen

images

Snelle levering
de meerderheid van onze artikelen zijn op voorraad

images

Veilig betalen
je hebt keuze uit diverse veilige betaalmethoden

images

Klantenservice
je vragen worden snel en behulpzaam beantwoord